lunes, 21 de febrero de 2011

"Cançó a Mahalta" ("Hi ha un esclat de rosa badant-se en el somriure...") de Màrius Torres

Hi ha un esclat de rosa badant-se en el somriure
que em deixes quan te'n vas,
i un moviment de branca entre dos aires, lliure,
en l'últim zenit del teu braç.

Per aixó quan ets lluny, i el meu desig et pensa,
el teu adéu en mi
m'atansa al teu record amb la dolça temença
d'entrar tot sol en un jardi.

Màrius Torres



Canción a Mahalta

Hay estruendo de rosa abriéndose en sonrisa
que me dejas al irte,
y oscilación de rama entre dos aires, libre,
en el último cenit de tu brazo.

Por eso si estás lejos, y mi anhelo te piensa,
tu despedida en mí
me acerca tu recuerdo con el dulce temor
de adentrarme yo solo en un jardín.

Marius Torres
(versión de Pedro Casa Serra)

No hay comentarios:

Publicar un comentario