miércoles, 19 de octubre de 2011

"Fidelitat" de Màrius Torres

Per a una melodia de Glück

Quines paraules us podria dir
que fossin més constants, dona cruel,
que el meu vell silenci on em plau sofrir
calladament fidel?

Joiós sofrir, felicitat amarga,
vós sou el sol i els núvols del meu cel.
Quina agonia em podria ser llarga,
eternament fidel?

Us he d'amar baldament no floreixi
al meu jardí la flor del vostre anhel.
Cap esperança el meu amor nodreixi
inútilment fidel.

Màrius Torres



Fidelidad

Para una melodía de Glück

¿Qué palabras podría deciros
que fueran más constantes, mujer cruel,
que mi viejo silencio en que gusto sufrir
calladamente fiel?

Sufrir gozoso, felicidad amarga,
sóis el sol y las nubes de mi cielo.
¿Qué agonía me sería larga,
eternamente fiel?

Os he de amar a pesar que no crezca
en mi jardín la flor de vuestro anhelo.
Esperanza ninguna alimente mi amor
inutilmente fiel.

Màrius Torres
(versión de Pedro Casas Serra)

No hay comentarios:

Publicar un comentario