jueves, 5 de junio de 2014

Parlant amb Salvador Espriu en el cementiri de Sinera III

PARLANT AMB SALVADOR ESPRIU

EN EL CEMENTIRI DE SINERA III



.................… Perdura

en els meus dits la rosa

que vaig collir.

SALVADOR ESPRIU


Quan sento que passaren els dies

en què corria l’aigua a borbollades

per dintre meu, i que a voltes em costa

membrar les voltes que vaig ser feliç,

penso que ara mateix

hi ha joves que estan fent l’amor.


Quan m’arribi la mort

que tot ho foragita i tot ho escapça,

no servaré ni món, ni nom, ni cos,

sinó tan sols paraules.

Procuro, per això, siguin d’amor.

 

 Pere Casas Serra (2013-03-02)

 

 

HABLANDO CON SALVADOR ESPRIU

EN EL CEMENTERIODE SINERA III

 

.......….....Sigue

en mis dedos la rosa

que cogí.

SALVADOR ESPRIU


Cuando siento que pasaron los días

en que corría el agua a borbotones

por mi interior, y que a veces, me cuesta

recordar los momentos que fui feliz,

pienso que ahora mismo

hay jóvenes que hacen el amor.


Cuando llegue la muerte

que todo lo despide y descabeza,

no conservaré mundo, nombre o cuerpo

sino solo palabras.

Procuro que, por eso, sean de amor.

 

Pedro Casas Serra (2013-03-02)

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario