viernes, 4 de julio de 2014

Els meus morts

ELS MEUS MORTS


Qui és, però, que no va ser invitat

i compareix de sobte a la impensada,

com un que s'equivoca?

JOAN VINYOLI


Jo de nit parlo amb els meus morts.

Uns vénen tranquils, altres aïrats.

No expliquen grans coses sinó les més trivials:

com han passat el dia, com han dormit avui,

què faran demà.

Després ens acomiadem fins al proper somni.


És d'allò més normal,

en els meus somnis, els meus morts estan més vius

que molts vius.


Pere Casas Serra (24-04-2014)



MIS MUERTOS


¿Quién es aquel que no ha sido invitado

y comparece ahora, de improviso,

como quien se equivoca?

JOAN VINYOLI


Yo por las noches hablo con mis muertos.

Unos vienen tranquilos, otros airados.

No cuentan grandes cosas sino las más triviales:

cómo pasaron el día, cómo durmieron hoy,

qué van a hacer mañana.

Luego nos despedimos hasta el próximo sueño.


Es de lo más normal,

en mis sueños, mis muertos están más vivos

que muchos vivos.


Pedro Casas Serra (24-04-2014)

No hay comentarios:

Publicar un comentario