sábado, 17 de junio de 2017

"HOME IMPORTANT" de Eduard Sanahuja (Compàs d'espera, 2006)

-cementiri alternatiu-
HOME IMPORTANT

Sempre vaig destacar en totes les facetes.
Vaig ésser un nen modèlic i un perfecte estudiant.
Vaig esposar una dona bellíssima i discreta
i he estat un pare recte i un marit generós.
No tinc queixa dels fills ni de les meves filles.
Vaig treballar per ells, i fins i tot per elles.
El meu darrer triomf és aquest panteó.
No em mireu com un mort que us hagi de fer pena.
Sóc un mort important. Sóc el més mort de tots.

Eduard Sanahuja (Compàs d'espera, 2006)


-cementerio alternativo-
HOMBRE IMPORTANTE

Siempre sobresalí en todas las facetas.
Fui un chiquillo modélico y un perfecto estudiante.
Desposé una mujer bellísima y discreta
y he sido un padre recto y un generoso esposo.
No hay quejas de mis hijos ni menos de mis hijas.
Me preocupé por ellos, e inclusive por ellas.
Mi último triunfo es este panteón.
No me veais cual muerto que os tenga que dar pena.
Soy un muerto importante. El más muerto de todos.

Eduard Sanahuja
(Versión de Pedro Casas Serra)

No hay comentarios:

Publicar un comentario